سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لوله پلیکا

قیمت لوله پلیکا برای تعیین و عرضه به خریداران قبل،بع و هنگام تولید به عوامل گوناگونی مرتبط است که از جمله اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله پلیکا کلاس فشاری این نوع لوله ها میباشد.

لوله پلیکا یا لوله های UPVC را اکثر مردم با نام لوله پلیکا که به نام تجاری اولین تولید کننده این نوع لوله با این نام معروف شده است و همه ی ما کم یا بیش با این نوع لوله آشنا بوده و در ساختمان سازی، لوله کشی فاضلاب یا برای جابجایی سیم های برق و مخابرات آشنا هستیم و سر و کار داشته ایم.

لوله پلیکا که اغلب با رنگ طوسی تولید میگردد در میان مردم بسیار کاربردی محسوب می شود و خیلی از افراد بر این تصور هستند که پلیکا جنس این نوع لوله محسوب می شود در حالی که نام برند معروف این نوع لوله است.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولانی باعث پرطرفدار تر شدن این نوع لوله گردیده است. صنعت آب و فاضلاب بسیار با لوله های پلیکا مرتبط و وابسته است و به تنهایی باعث موفقیت این امر گردیده است.

لوله پلیکا بر اساس کلاس فشاری به سه دسته معمولی، نیمه قوی و قوی تقسیم بندی میشود که بر اساس نیاز و نوع کارکردی که مشتریان در نظر گرفته اند با مقاومت های مختلف و سایزهای مختلف تولید و عرض میگردد.

قیمت لوله پلیکا معمولی پایین تر بوده و دارای مقاومت کمتری نیز است که اغلب برای انتقال آب در فواصل کوتاه و حجم کم و عایق برای کابلهای برق و مخابراتی استفاده میشود.

قیمت لوله پلیکا نیمه قوی از معمولی بیشتر بوده و مقاومت بالاتری نیز دارد که سبب شده از این لوله ها برای انتقال آب و فاضلاب داخل شهری داخل شهرک ها، انتقال آب در باغچه ها و ویلاها و ... استفاده شود.

لوله پلیکا قوی نیز برای انتقال آب و فاضلاب در حجم بالاتری استفاده می شود و همچنین قیمت بالاتری نیز نسبت به دیگر انواع آن دارد.

 

قیمت لوله پلیکا

قیمت لوله پلیکا همانطور که گفته شد ارتباط مستقیم با نوع کلاس فشاری این نوع لوله دارد و بر همین اساس نیز ضخامت و وزن لوله های پلیکا بر اساس سایز متغیر بوده و قیمت لوله پلیکا نیز ثابت نیست و بر اساس نوع استفاده و قطر لوله فشار آن تعیین شده با یک فرمول ساده بدست میاید.

نوع استفاده از لوله پلیکا نیز بر قیمت لوله پلیکا تاثیر گزار است و باید در نظر داشت هرچه سایز و قدرت لوله بالتر باشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر میرود همچنین نباید کیفیت لوله پلیکا و استاندارد بودن آن را از یاد ببریم زیرا کیفیت در قیمت لوله پلیکا حرف اول را میزند و کیفیت را فدای کمیت نکنیم.

برای خرید لوله پلیکا و استعلام از قیمت لوله پلیکا میتوانید با کارشناسان ما در گروه صنعتی ناب زیست در ارتباط بوده و همچنین از دیگر محصولات تولید این شرکت اطلاع کسب نمایید.

شماره تماس:02188721092-02188722027